ارسال مقالات

محققان و شرکت‌کنندگان ارجمند در کنفرانس می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا 10 اردیبهشت ماه 1403 همراه با اطلاعات تکمیلی شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی و آدرس ایمیل به آدرس زیر ارسال نمایند: 

info@motionanalysiscenter.ir

 نتایج داوری و آخرین وضعیت مقالات ارسالی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد. 

قبل از مبادرت به نگارش و ارسال مقاله، پیشنهاد می‌شود جهت تسهیل نگارش و اطلاع از جزئیات نحوۀ آماده‌سازی خلاصه مقالۀ خود، حتماً راهنمای زیر را بدقت مطالعه فرمایید. رعایت کامل نکات زیر در تنظیم و ارسال خلاصه مقالات ضروری می‌باشد.

راهنمای ارسال مقاله:

زبان اصلی مقالات انگلیسی است.

چکیده مقاله ارسالی شامل بخش‌های زیر ‌باشد:

مقدمه و هدف: به صورت کوتاه اهمیت موضوع شرح داده شده و در انتها هدف از انجام پژوهش ذکر گردد.

روش کار: جزییات روش پژوهش ( پژوهش‌­های کمّی، کیفی، مروری) به صورت خلاصه ذکر گردد.

یافته­‌ها: یافته‌­های حاصل از پژوهش خود را در حد امکان با جزئیات قید بفرمایید.

نتیجه‌گیری: نتیجه­‌گیری و پیشنهادهای خود در جهت دستیابی به راهکارهای علمی مبتنی بر پژوهش انجام شده توسط نویسنده محترم، قید گردد.

 واژه­‌های کلیدی: ۶ – ۳ واژه کلیدی بر اساس عنوان و متن مقاله

لازم است برای عنوان مقاله از قلم Tahomaسایز 14 به صورت ضخیمو برای دیگر بخش‌ها از قلم Times New Roman استفاده شود. سایز، ضخامت قلم و فاصله خطوط مشابه راهنمای فارسی رعایت گردد. (فایل Word تنظیم خلاصه مقاله انگلیسی بر اساس فرمت تعیین شده را از اینجا دانلود نمایید.)

هزینه گواهی مقالات پس از تایید دبیرخانه کنفرانس به شماره کارت 6219861047709158 – بانک سامان به نام “صادق مددی – مسئول برگزاری کنفرانس” واریز و فیش واریزی برای دبیرخانه ارسال شود.

ثبت نام و ارسال مقاله اول
  
300.000
(مقالات دوم به بعد) هر مقاله 50.000
گواهی ( برای سایر نویسندگان)
 
50.000

————————————————————————————————————

Distinguished researchers in the conference can send their articles up to May 16, 2024 with additional information including name, surname, national code and e-mail address to the following address

info@motionanalysiscenter.ir

The results of the judging and the latest status of the submitted articles will be announced through this system

Before writing and submitting an article, it is recommended that you read the following guide carefully to facilitate writing and knowing the details of how to prepare a summary of your article. Full observance of the following points is essential in compiling and submitting abstracts

:Article submission guide

The main language of the articles is English

The abstract of the submitted article should include the following sections

Introduction & Objective: The importance of the topic is briefly described and the purpose of the research is mentioned at the end.

Methods: The details of the research method (quantitative, qualitative, review research) should be briefly mentioned.

Findings: Record your research findings in as much detail as possible

Conclusion: Conclude your suggestions and suggestions in order to achieve scientific solutions based on research conducted by the author.

Keywords: 6 – 3 keywords based on the title and text of the article

It is necessary to use Tahoma size 14 font for the title of the article and Times New Roman font for other sections. The size, thickness of the font and the spacing of lines similar to the Persian guide should be observed. Download the Word file to set the English article summary based on the specified format here

In case of accepting the abstract of the article in the form of a lecture or a poster, the presence of the responsible author or his representative is required to be presented at the appointed time and hall. Otherwise, the certificate and the privilege of presenting the paper at the conference will not belong to the dear author